Türkçe
Turkish
English
Yönetici Paneli
Kullanıcı Paneli
Dergilerim
Araştırmalarım
Takiplerim
Profil
Çıkış
Giriş
Karadeniz Teknik Üniversitesi İletişim Araştırmaları Dergisi
Cilt: 4 Sayı: 2,
31.12.2014
Yıl: 2014
Araştırma Makaleleri
Araştırma Makalesi
1. SOSYAL AMACA YÖNELİK PAZARLAMA REKLAMLARINA YÖNELİK TUTUM
Ayla Topuz Savaş
Araştırma Makalesi
2. TÜRKİYE’NİN YENİDEN YAPILANMA SÜRECİNDE TELEVİZYON: 12 MART 1971 SONRASI DÖNEMDE TELEVİZYON YAYINCILIĞININ KONTROLÜ VE YAYGINLAŞTIRILMASI
Süleyman İlaslan
Araştırma Makalesi
3. KÜLTÜR, TÜKETİM KÜLTÜRÜ VE HALKLA İLİŞKİLER: KUZEY KIBRIS, TELSİM (VODAFONE KIBRIS) ÖRNEK OLAY İNCELEMESİ
Nuran Öze
Araştırma Makalesi
4. BİR DİJİTAL AKTİVİZM BİÇİMİ OLARAK SLAKTİVİZM: CHANGE.ORG ÖRNEĞİ
Ceren Yegen
Araştırma Makalesi
5. YURTTAŞIN ÜRETTİĞİ İÇERİĞİN ANA AKIM MEDYADA KULLANIMI: “HABER SİZSİNİZ” PROGRAMI ÖRNEĞİ
Recep Ünal
Sayı Dosyaları
Sayı Tam Dosyası
Arşiv
Cilt: 3 Sayı: 1,
1.06.2013
Cilt: 4 Sayı: 1,
1.06.2014
Cilt: 4 Sayı: 2,
31.12.2014
Cilt: 5 Sayı: 1,
1.06.2015
Cilt: 5 Sayı: 2,
31.12.2015
.
Bu eser
Creative Commons Atıf-GayriTicari 4.0 Uluslararası Lisansı
ile lisanslanmıştır.